Lägenhetsvisning

Mycket att göra dessa dagar... Börjar känna ångest inför tentan vi har nästa fredag. Dock lättade ångesten en hel del när vi fick reda på hur frågorna såg ut. Det kommer bara att vara 1X2 svar, så det känns jätteskönt. Det ska nog gå bra, bara jag är flitig och studerar i helgen och dagarna innan. Så att man inte tokpluggar bara dagen innan.


Har faktiskt varit och kikat på en lägenhet idag! Det är en 3:a på 77 kvadratmeter och ligger i princip bredvid Campus. Vill så JÄDRA gärna ha den. Just nu är Matrim och jag inneboende hos en kompis till honom, och det funkar verkligen inte i längden. Vi vill ju ha kissekatterna hos oss (som för tillfället är hos mor & far)  och dessutom är det ju mycket skönare att ha något eget. Men det är ju givetvis andra som också är intresserade och var och kikade på lägenheten, men jag hoppas verkligen verkligen verkligen att vi får den. Då skulle vi i princip aldrig behöva flytta nå mer :) Och hur lyxigt vore det inte att få bo bredvid Universitet? 

Håll tummarna lite extra för oss, ok? :)


Kommentarer
Postat av: Ann

Absolut!j Håller alla tummar jag har!...... eller var det en tumme man skulle hålla bara, annars blir det väl otur? ;)

2010-09-16 @ 08:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0