Första tentan!

Idag gjorde jag mitt livs första tenta. Egentligen borde jag väl ha ångest innan och inte efteråt. Men så är det inte i mitt fall. Innan kände jag av knappt någon ångest alls, men nu såhär efteråt... Gah! Jag tror att jag får godkänt, men jag känner ändå en växande oro i magtrakten. Fast vi (jag, Maria, Sara och Fredrik) pluggade stenhårt i två dagars tid var det ändå många av frågorna som var kluriga.  I och för sig var det bara en dugga (liten tenta), men jag vill ändå få bra betyg... Betygen är A-F, varav F är underkänt och A högst. Får jag nånstans där mitt emellan (typ C) så blir jag jättenöjd. Men alltså, får någon av oss fyra underkänt så är det något allvarligt fel på kursen. För så bra och effektivt som vi pluggade gjorde nog inte många andra av våra klasskompisar... Jag gör ingen särbehandling här, men vi var verkligen duktiga. Om jag får säga det själv :-p

Men nu är det i varje fall gjort! Bara att vänta några veckor på resultatet. I helgen tänker jag plugga ytterst lite och mest koppla av. Spela något roligt spel kanske. Det behövs. Är trött som en jag vet inte vad!

Kommentarer
Postat av: marlene

Du klarade det säkert! Jag har också världens ångest :( blää..

2010-09-25 @ 16:22:09
Postat av: Sara

kul att läsa din blogg emma.hoppas vi har klarat duggan,är lite orolig jag oxå:(

men vi var jätteduktiga då vi pluggade så det går nog säkert bra:)

2010-09-25 @ 21:08:25
Postat av: Anonym

Jag är helt säker på att det går bra för dig gumman. Du ska vara lad bara du får ett E, det är jag. Eftersom jag alltid får F...

2010-09-26 @ 20:50:37
Postat av: Emma

Ja vi klarar det! Det måste vi ju göra! :)

2010-09-27 @ 19:36:40
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0