Blivande socionom

Nu är det nästan tre månader sedan jag uppdaterade min blogg.
Så vad har egentligen hänt under den här tiden? Hela sommaren har jag suttit instängd bakom Försäkringskassan slutna dörrar (referar till det tidigare inlägget). Skämt å sido, jag trivdes väldigt bra med arbetet och det var ju ofattbart skönt att få en riktig lön. Dessutom träffade jag helt underbara människor som förhoppningsvis kommer att förbli vänner för livet. Saknar er tjejer!!!

Det bästa som hände under sommaren var dock att jag kom in på socinomprogammet på Mittuniversitet (!!!) Ni kan nog förstå att jag hoppade högt när jag läste antagningsbeskedet. Äntligen får jag utbilda mig till något jag verkligen vill jobba med. Tror jag i alla fall. Som det är just nu så känns det helt rätt, men vi får väl se under studerandets gång.

Sen en annan trevlig händelse som inträffade i augusti var när jag och syrran åkte iväg till Sundvall och gick på Roxettes konsert (med The Baseballs som förband). Roxette har jag älskat så länge jag kan minnas, och att få se dem live var verkligen ett minne för livet. Baseballs var också helt fantastiska!

Från och med nu kommer jag på heder och samvete att uppdatera bloggen mer frekvent. Känns som att jag har lite roligare saker att skriva om nu i och med pluggandet. 

Nu ska jag ut och på en liten kvällspromenad för att rensa tankarna lite. Sen är det åter till studierna! Börjar inte förrän 10 imorgon, skönt med lite sovmorgon.

 

En blivande socionom!


Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Jätte jätte jätte mega grattis gumms :D Jag bara VET att det kommer gå urbra för dig <3

2010-09-07 @ 11:47:37
Postat av: Emma

Anna: Tack sötaste du! Ja det kommer säkert gå bra, men man har ju alltid lite ångest i början :-)

2010-09-08 @ 22:22:03
URL: http://isilya.blogg.se/
Postat av: LIIIIIIIIINA

Ah, saaaaaaknar dig!

Hoppas allt går bra på programmet och att vi kan ses något snart! :)

2010-09-09 @ 21:12:13
Postat av: Emma

Lina: Klart vi ska ses något snart! :-) <3

2010-09-10 @ 11:49:37
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0