Kisbys torrschampo



Införskaffade mig mitt livs första torrschampo för några dagar sedan. Efter att ha läst kommentarer och recensionen på nätet bestämde jag mig för att köpa Kisbys torrschampo. Jag tvättar inte håret så ofta (var tredje eller var fjärde dag) så mitt hår håller sig ändå relativt fräscht, men det är ändå lite fett den sista dagen innan det är dags för tvätt. Imorse pudrade jag in håret med en liten dusk och det tog inte lång tid förrän de mesta av fettet "sögs upp". Det är inte alls samma känsla som ett nytvättat hår, men inte heller långt ifrån. Jag känner mig jättenöjd, trots att det är det enda torrschampot jag testat. Förutom att håret blev fräschare fick det även lite mer volym. Dessutom var schampot i princip luktfritt vilket är ett stort plus! Jag köpte det från Åhléns och det gick lös på 110 kronor, om jag minns rätt. Inte så farligt, och dessutom står det att det räcker 60 gånger. Så använder man det 1-2 ggr i veckan så räcker det ju långt över ett halvår, kanon! Dock räcker ju produkter aldrig så länge som de skriver, men jag tror ändå att det kommer att räcka länge men tanke på att jag inte behövde använda så mycket puder.


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Undra hur det skulle funka för mig då som är van att tvätta nästintill varje dag. Ibland om jag inter ska ut bland folk så låter jag det vara en dag ^^

2010-11-10 @ 11:37:09
Postat av: Emma

Anna: Det är ju inte bra att tvätta håret varje dag, det torkar ju ut hårbotten som i sin tur försöker kompensera upp torrheten = hårbotten blir fet. Kanske du borde testa torrschampo för att låta håret vila någon dag? :)

2010-11-18 @ 19:04:00
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0