Fantastiska nyheter! + lite ångest...

Några dagar sedan jag skrev nu, men det har varit mycket senaste tiden :) Jag har i varje fall något riktigt roligt att berätta.... Vi har blivit med lägenhet! Vi var och skrev på kontrakt igår, så nu är allt klart! Första handskontrakt. Förstår ni vilken lycka det är för oss? Aldrig någonsin mer behöva flytta (om vi nu inte vill förstås), men jag tyckte verkligen om lägenheten så det ska nog inte vara några problem. Den 1 november får vi flytta in, så himla skönt!

Så lite ångest förstås också, som rubriken säger... Imorgon får vi våran hemtenta. Den ska vara klar och inlämnad nästa torsdag. Jag känner mig egentligen inte alls redo. Visst ska det bli skönt att skriva ett arbete helt själv, istället för med gruppen. Men ändå. Tänk om jag skriver något helt åt helsike fel? Nej nu ska jag inte vara sån... Men nervös det är jag. Vill så gärna att det ska gå bra!

Jag har dessutom kommit igång med träningen rejält nu. Har varit och tränat 3 ggr sedan i söndags, och ska iväg ikväll igen. Det är faktiskt riktigt roligt och jag känner mig mer pepp än någonsin. Har som mål att till jul då ska jag vara i mycket bättre form! Fortsätter jag bara i samma goda stil så är det nog inga problem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0