Svart, svart, svart svart svart!

Lite nya tillskott till garderoben :-) Tänkte ju passa på nu när man fått lite födelsedagspengar...



Linne från Gina.

 


Kofta, också från Gina.

 


Och en väst från Vero Moda (endast 75 kr!)

 

Testade även ett par jeans som var riktigt snygga från Gina för endast 99 kronor, men blev så otroligt irriterad när jag varken fick på mig ett par 26:or eller 27:or. Har ett par jeans från Gina som är 26:or och de är inga problem. Undra om jag har gått och dragit på mig några extrakilon eller om storlekarna var betydligt mindre på just den modellen jag testade? Jag hoppas det senare... xD

 

Förutom lite shopping har jag även suttit på min rumpa i ungefär 5 timmar sträck. Var först på möte med Arbetslivsresurs där vi idag fick göra lite olika övningar, och vad man skall tänka på när man gör ett CV... Känns som att man aldrig har gjort det tidgare, eller hur? *ironin väller över* Efter det så fick vi lyssna på en timmes föreläsning från facket (handels), väldigt mycket vuxenpoäng. I och för sig var det inte helt ointressant, jag fick en hel del tankeställningar i alla fall. Efter det gick jag och älsklingen på kina, och resten av eftermiddagen ser ni här ovan. Snabbkollade mest igenom alla affärer, var så otroligt trött att jag inte hade så stor lust med någonting idag. Sov knappt 4 timmar i natt. Så lite senare i veckan skall jag nog ut på en tur till, och kika igenom lite noggrannare. Jag vill hitta mer snygga tunikor/klänningar och leggings.

Men nu blir det sängen för min del. Givetvis lite läsning innan man slocknar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0