Paj kamera

Åh jag blir så ledsen i ögat. Min kamera vill inte fungera :-( Har testat flera olika batterier nu som alla är fulladdade, men till ingen nytta. Den får för sig att batterierna är slut, varje gång. Ibland vid sällsynta tillfällen kan den fungera en liten stund, men det blir ändå bara några få bilder. Vettetusan vad jag skall göra nu. Kanske min kära far eller bror vet vart problemet ligger så jag får ta med kameran hem till Hammarn nästa gång... Blargh!

Annars så är det ganska lugnt. Var hem till Hammarn över helgen och det var mycket trevligt. Umgicks med lite barndomsvänner, spelade Sims 3 (min dator klarar inte alls av 3an, det blir väldigt pixligt och hackigt och Matrims dator verkar av någon outgrundlig anledning inte vilja starta spelet) och bara myste. Sånna helger är guld värda!

Just nu sitter jag och väntar på att falukorven skall bli klar, det blir ugnsstekt falukorv med mos idag. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0