Om jag fick önska...

Imorgon är det faktiskt min födelsedag, hela 23 år blir jag då. Känner att åldersångesten börjar kicka igång. Jag menar... JAG, 23 ÅR? Det kan ju inte stämma. Känner mig fortfarande som en tafatt 19 åring som just gått ut gymnasiet och skall börja med sitt riktiga liv. Att det snart var 4 år sedan, det finns inte i min hjärna. Hur som haver har jag komponerat ihop en lite önskelista, önskningar som kanske är lite väl dyra... Men fick man önska lite hur man ville så... :-)


En flerveckors tripp till Edinburgh...

 


...och Paris.


Systemkamera: Canon EOS 450D

 


Symaskin: Husqvarna Viking Emerald 203

 


Körkort!



Presentkort hos Forever21.com för minst 10 000 kronor.


Ett helårskort på Yogashala (Östersund)


Nintendo Wii...

 


...och Playstation 3.


Gilmore Girls, hela serien.


Ja, det är väl typ det jag kan komma att tänka på :-) Givetvis finns det hundratals andra saker, men det blir nog lite mycket om jag skall skriva ner allt !

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Bra önskningar! ;) Och stort grattis grattis grattis!!!!! :D Hoppas du får en mysig födelsedag.

2010-01-16 @ 16:16:31
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Emma

Isabel: Tack snälla du! <3 Ja tänk om man kunde få allt det där... Drömma går ju alltid :-)

2010-01-18 @ 12:17:07
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0