Nyårsaftonen

Hade ni alla en trevlig nyårsafton? Jag kan med handen på hjärtat säga att det var en av mina absolut trevligaste nyårsaftnar hittills. Kvällen startade med partaj hos min vän Yoshi ute i Torvalla. Där förtärde vi alkohol och snacks, hade väldigt djupa diskussioner om både det ena och det andra och lyssnade på musik. Runt 11 kom Jonas och hämtade mig - snäll som han är - och partyt fortsatte ute hos honom i Lugnvik. Där spelade vi tv-spel, förevigade en hel del roliga ögonblick i form av foto och video och skålade in det nya året. Tror klockan var runt halv 2 när jag kommer på att jag måste hem till våran lägenhet. Det var egentligen meningen att jag och Matrim skulle sova hos Jonas, men jag får en sådan plötsligt hemlängtan att den inte går att ignorera. Så i 15 minusgrader, illamåendes och med skavsår på båda hälarna vandrade vi de långa sex kilometrarna hem. Men det var värt det för när jag kom hem kände jag mig lugn igen, haha.

Skummis...(bild snodd av Becko)

Hur som haver var det en underbar kväll! Och förhoppningsvis får jag upp lite egna  bilder vid ett senare tillfälle :-)

Idag ska jag bara sitta hemma på min bak tänkte jag och inte lyfta ett finger. Sitter och väntar på min bakispizza från Reveljen som förhoppningsvis inte dröjer allt för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0