Nice shoes, wanna...?

Stod och klämde på dessa godbitar inne på Din Sko idag. Kan bara säga: GOSH, GE MIG! Helt och hållet i min smak. Jag menar, läder, nitar och dragkedjor... Kan ju knappast bli så mycket bättre! Så fina de skulle vara på mina små fötter en krogrunda på stan en lördagskväll eller då man bara vill känna sig riktigt smexig. 
Din Sko har faktiskt riktigt många fina skor just nu, fanns en hel del andra godbitar jag spanade in. Vilken himlans tur att det är min födelsedag snart ;-)

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Skorna var apsnygga, me wanna!

Ja, men jag kommer alltid ha ocarina of time och wind waker närmast hjärtat, fy fan vad många gånger man spelat dom spelen.

Men kvinna! KÖP! Det är värt ALLA pengarna. Och då måste du prova phantom hourglass också! :D

2010-01-12 @ 19:32:25
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Emma

Erika: Fanns det tillräckligt med pengar så skulle jag inte tveka en sekund :-)

2010-01-12 @ 19:46:04
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0