Lack & 80's


Tvingade med älsklingen till Lillänge idag där jag tänkte spana på ett par snygga kängor från Skopunkten. Naiv som jag var trodde jag att deras webshops priser var detsamma som i butik, men så var inte fallet. Hade nämligen spanat in de här godingarna och tänkte att 199 kronor för ett par kängor, det har jag ju råd med... Men i butik kostade de ju självklart 499 kronor, så då fick det tyvärr vara. Även fast de var döläckra. Kanske nästa månad.

Gick istället över till Lindex där jag hittade två par trevliga leggings på deras barnavdelning. Har länge letat efter ett par riktigt snygga "lack"leggings, och nu fann jag ett par som var både sköna och billiga! De andra leggingsarna var så galna så jag var bara tvungen att ha dem. Tänkte använda dem på våran kommande inflyttningsfest med 80-tals tema. Tror de kommer sitta som ett smäck under en tunika i liknade färg som den rosa eller gröna färgen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0