Fika i kylan

Usch, det har varit ungefär 29 grader kallt ute idag, och det känns ju mindre roligt. Och tydligen så kommer det att bli ändå värre snart då den sibiriska kylan kommer. Jag kan knappt bärga mig!
Tapper som jag var tog jag dock en buss in till stan för att fika med den underbara Yoshin på Tehuset. Att fika samtidigt som man sitter och snackar "strunt" med en god vän är bland det bästa man kan göra, i min mening. Tror jag inte är ensammen om den åsikten direkt ;-)  Innan hemgången passade jag på att köpa en hårtoning som går i färgen svartbrun (bilden), Yoshi var snäll och gav mig smakråd. Jag hoppas det blir bra, för jag är väldigt led på att mina hårrötter är en aning mörkare än resten av håret. Självklart laddar jag upp bildbevis lite senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0