Nya boots

Jisses vad jag älskar skor alltså, och inte blir det direkt lättare "med åren". Ju mer åren går, desto mer skogalen blir jag. Undrar om det är någon sorts kvinnlig gen? Jag menar, vilken kvinna älskar inte skor? Även om min pojkvän också är väldigt klädintresserad, så nöjer han sig enbart med några få, så länge de är snygga och passar honom. Men inte jag, jag måste ha många! Ju fler desto bättre. Skorna måste ju passa vid olika tillfällen och olika outfits. Och hur tråkigt vore det inte att bara ha säg två eller tre par skor att välja mellan? Det är nästan skamligt vad ytlig man börjar bli... Dessa två par kommer i alla fall från Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0