Lösningen

Det här är vad vi har sysslat med i stort sätt halva dagen. Min karl var duktig och skruvade ihop byrån, och t.o.m jag fick spunk och lyckades sätta ihop klädställningen alldeles själv. Jag undrade nästan vad som hade kommit över mig, för tro mig... jag är verkligen inte händig. Nu slipper jag i alla fall äntligen lägga alla mina kläder i ett par resväskor, eller vara undangömda i den lilla skrubben.


Snyggt och väldigt funktionabel klädställning! Den har hjul så den är väldigt enkelt att flytta på. Här hänger jag upp sådant som jag inte vill lägga i byrån, typ klänningar, tunikor, blusar osv. Det ser mycket bättre ut i verkligheten än vad jag kunde förmedla på bild...

 


Och byrån. Blev störtförälskad på en gång när jag såg den. Träet är väldigt lik våran säng dessutom, så två tummar upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0