Kedjor och leopard

Kunde inte låta bli att kika in på BikBok igår när jag märkte att de hade 50% på reapriset, vilket betydde först halva orginalpriset och sedan hälften på det. Underbart!


Som jag skrev i ett tidigare inlägg är jag väldigt förtjust i kjolar med dragkedjor, så när jag hittade den här gråa kjolen med tre dragkedjor för knappt en hundring kunde jag verkligen inte låta bli. Tyvärr så fanns den bara kvar i storlek M och blev lite stor, men det gör inte så mycket för den satt ändå bra.


Gråa leopardleggings, som jag har letat! Hur snygga och bekväma som helst. Dock var dessa alldeles nyinkomna och alltså inte på rea.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt leopard tightsen? :)

2011-12-10 @ 17:04:24
Postat av: Emma

Anonym: Bikbok! :) Men det var ju snart ett år sedan...

2011-12-10 @ 21:40:35
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0