En liten uppdatering

Väldigt dålig uppdatering från min sida de senaste dagarna... Är fortfarande bitter att min kamera inte fungerar som den ska, och för mig känns det ofta väldigt viktigt att lägga till bilder i mina inlägg. Det blir som så tomt annars. I och för sig har jag absolut inga problem med att skriva, men då finns det en risk att det mest bara blir en massa svammel. Och hur intressant är det att läsa på en skala egentligen? Jag vet inte, kanske ni tycker att det är superkul, men jag tvivlar ju... ;-)

Igår var jag över en sväng till Yoshi och spanade in hennes nya tillskott i familjen. En liten valp som är en blandras mellan sheltie och cavalier och heter Kiwi. Förmodligen den sötaste lilla krabat jag har sett på en väldigt lång tid. Vill ni också beskåda skönheten så finns bilder på Yoshis blogg! Förutom att mina tår blev halvt uppätna av den lilla så blev det även en hel del kedjedrickande av vaniljthé och massa snack. Jättetrevlig kväll, tack gumman! 

Nu skall jag snart bege mig iväg på stan och ta en fika/lunch med min Jonas. Den "elakingen" åker ju iväg till Göteborg ikväll och gudarna vet hur länge han blir borta! (ja, och Jonas vet ju.. givetvis.... ehem) Ville bara påpeka att det kanske blir en längre tid.

Skulle väldigt gärna vilja gå och se Prinsessan och Grodan ikväll eftersom den har premiär. Har längtat i flera år efter den, Disney fan som jag är. Känns ju helt fantastiskt att de efter så många år äntligen gått tillbaka till deras traditionella tecknarstil. Men den verkar tyvärr bara gå på svenska och jag skulle mycket hellre vilja se den på engelska :-/ Vi får se hur det blir helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: yosh

Tack själv för en underbar kväll gumman! Snart snart snart ska vi göra om det, och som jag sa -jag försöker ordna bäbisvakt till den 13e =) Kramar!

2010-02-07 @ 21:06:13
URL: http://www.nogg.se/yoshilajnen
Postat av: Ceriadwen

Även jag har en liten önskan att få se den. Den verkar mysig! :)

2010-02-08 @ 08:25:57
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0