A Link to the Past

Pust. Har spenderat större delen av helgen med att spela igenom Legend of Zelda: A Link to the Past, som enligt mig är ett av de bästa spelen genom tiderna, om inte DET allra bästa. Det finns ju trots allt en anledning till varför våran katt just heter Zelda ;-) En liten hyllning till den underbara spelserien givetvis. Jag har spelat A Link to the Past av och till genom åren, men aldrig så intensivt som den här gången. Är nu på sista templet, och det är inte lätt kan jag säga. Spelen var så mycket svårare förut! Tyvärr så spelar jag det inte på SNES (måste, MÅSTE få tag i ett när jag väl får råd) som det egentligen skall göras, utan på Wii. En av Matrims vänner var så snäll och lånade ut det till oss eftersom han inom kort skall åka bort. Kände att jag behövde en liten paus nu eftersom jag spelat konstant hela dagen ända sedan jag klev upp. Och hela kvällen igår. Ehem. Ja, är man spelnörd så är man! Funderar på om jag skall ta itu med Twilight Princess efteråt, bara för att se hur det är på Wii. Sista lediga dagen imorgon får ju inte gå till spillo!

 


Kommentarer
Postat av: AnnaAwesome

Men Emma gumman, vi kan spela på mitt snes? Jag har inte Zelda :(

2010-02-23 @ 19:44:52
Postat av: Emma

Anna: Men ååååh, inte visste jag att du hade ett snes! Då är det ju givet att vi ska ha en tv-spels kväll, det hör ju jag :-D

2010-02-24 @ 10:22:33
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0