Parasitjävel, update 2

Förlåt för min utlovade uppdatering, men jag har faktiskt levat i ett rent helvete de senaste dagarna. Sen jag drabbades av parasiten i torsdags morgon har livet varit allt annat än enkelt. Helt ärligt tror jag aldrig att jag upplevt något liknande. I fredags låg jag mest och feberfrossade i sängen. Svettades och frös om vart annat. Sedan övergick det till en huvudvärk som jag aldrig trodde skulle ta slut. I över ett dygns tid hade jag en huvudvärk som hotade med att spränga min hjärna. Matrim ringde till slut till sjukvårdsupplysningen igårkväll där de informerade om att det var okej för mig att ta två panodil zapp tillsammans med en ipren. Någon halvtimme senare blev det avsevärt bättre, så pass mycket att jag kände att det var värt att leva igen i alla fall. Okej nu kanske jag överdriver lite, men jag skojar inte när det var mitt livs värsta huvudvärk. Vill ha lite sympati här ;-) Förhoppningsvis är jag så pigg och kry att jag orkar gå till skolan imorrn, vi har ju bara föreläsning mellan 8.15-10, men det är ju hela stöket att man ska orka duscha ikväll och kliva upp tidigt imorgon också. Vi får se hur det blit helt enkelt. Dagens quest består i alla fall i att få i sig ett ordentligt mål med mat. De senaste dagarna har jag levt på blåbärssoppa, vatten, fil och chokladflingor... Och någon enstaka frukt. Jag som vanligtvis älskar det mesta i matväg känner mig väldigt handikappad... :/ Jävla parasit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0