Update

Hej!
Har varit lite dålig uppdatering från min sida den senaste tiden. Jag ber som vanligt om ursäkt och lovar att bättra mig... :p Som ni vet har jag varit drabbad av parasiten, men nu tycks den äntligen ha försvunnit. Efter ungefär två veckor... Alltså jag har inte varit så sjuk att jag inte kunnat varit på skolan den senaste tiden, men magen har inte varit helt okej förrän nu.

Igår fick jag äntligen göra tentan. Jag har pluggat som en gnu så jag hoppas verkligen att jag klarar den. Men när jag såg frågorna fick jag nästan lite panik. Det var inte alls de frågorna jag hade väntat mig. Dock skrev jag så mycket jag kunde på varje punkt, jag hoppas det räcker. Det blir väl inget toppbetyg som på förra kursen, men så länge jag får godkänt så blir jag nöjd.

Tja, förutom det så har det väl inte hänt så mycket... Jag har varit upptagen med att plugga. Fast i onsdags hade vi dock en liten julfest hemma hos oss. Jag vill tacka alla som kom och hoppas att ni hade det lika trevligt som jag hade! Det blir definitivt en repris nästa år :)

Har inte så mycket mer spännande att skriva om just nu, men lovar att uppdatera med åtminstone ett inlägg per dag nu ett tag framöver... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0