Parasitjävel

Är så otroligt besviken på min kropp just nu. Vaknade vid fem i morse och var tvungen att rusa på toaletten. Har sovit i princip hela dagen idag, men känner mig fortfarande som en klubbad säl. Hur otur får man ha egentligen, EN dag innan tentan? Kunde den inte ha väntat tills i helgen åtminstone...? Kan inte minnas när jag mådde så här dåligt sist. Som tur är så har jag inte behövt rusa på toaletten så mycket än (peppar peppar!), men har haft feber i princip hela dagen och magknip. Har bara lyckats få ner två mannafrutti idag, inte alls bra. Men vad ska man göra när bara själva tanken på mat får en att må illa? Och jag som var så himla noga med vattnet :( Men tydligen så kunde man bära på smittan i 7-12 dagar innan den bryter ut, det är väl det som har hänt mig. Usch, jag hoppas det går över snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0