Mama, I'm coming home

Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, och här sitter jag och försöker dra ut på min "lediga" tid så mycket som det går. Egentligen borde jag resa mig upp från soffan och marschera rakt in i köket som numera borde kallas för krigszonen, men jag har inte riktigt hittat orken ännu. Stod och gnuggade och skrubbade SJU timmar i sträck igår, så ni kan ju tänka er hur pass hög min motivation är idag. Att det ännu inte är klart förgår mitt förstånd. Förvisso tog vi det ganska lugnt, lyssnade på musik och sjung med i texterna samtidigt. Men ändå, SJU timmar på ett rum och än är vi inte klar. Det är egentligen inte det att jag avskyr att städa, tycker det för det mesta är ganska trevligt, MEN i små doser. Inte flera timmar i sträck.

Har även väldigt svårt att förstå hur man lyckas samla på sig så mycket skräp under bara ett och ett halvt år. Jag menar, VART kommer allt ifrån?

Nej det är nog bäst att jag reser på dallret och knatar ut till krigzonen nu. Annars lär det nog aldrig bli klart.

På lördag, då smäller det. Mama, I'm coming home.

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Fy fan vad tråkigt att skrubba så länge :O Jag tycker att det är helt nog att städa EN timme! :P

2009-09-26 @ 14:36:19
Postat av: AnnaSolros

Men då gör jag det förstås ofta istället ^^

2009-09-26 @ 14:36:37
Postat av: Ceriadwen

Hoppas allt går bra för er. Saknar dina inlägg. Kram!

2009-10-01 @ 23:14:41
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: AnnaSolros

YES MAAAAAAAAAAAMA. MAMAAAAAAAAA IM COMING HOOOOOOOOOME Vrålar

2009-10-04 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0