Where there is no natural magic you create your own


Den här tristessen verkar hålla i sig denna olycksbådande helg. Nästan så att det känns som att jag står vid världens undergång och tittar ner i avgrundens svarta käftar som hungrigt sträcker sig upp mot mig.

Okej, kanske jag överreagerar en smula. Men jag har sannerligen inte känt mig på topp varken igår eller idag. Så idag har jag mest sovit och... öhm... suttit. Ja. Så kan det vara ibland.

Ikväll blev jag dock så less på att jag var less att jag bad mamma om ett glas vitt som jag nu sitter och smuttar försiktigt på. Dessutom har jag tänt lite doftljus som jag ställt på väl valda platser i rummet (skrivbordet, fönstret) för att skapa lite så kallad mysstämning. Det funkar faktiskt förvånansvärt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0