Tips: Max Factor Masterpiece False Lash Effect

 

Har du precis som jag väldigt ljusa ögonfransar som knappt är märkbara utan mascara? De flesta mascaror som jag har testat har antingen en väldigt otymplig borste som gör det nästintill omöjligt att komma åt de små fransarna som man så gärna vill ska synas. Eller så klumpar sig mascaran och ger ingen separation på ögonfransarna överhuvudtaget. Max Factor Masterpiece False Lash Effect är den absolut bästa mascara jag någonsin testat, och jag har hunnit testa en del i mina dar. Borsten är jätteenkel att använda och kommer även åt de minsta fransarna. Mascaran är väl värd sitt namn "False Lash Effect" ! Den vanliga mascaran "Max Factor Masterpiece" är också bra, men ger inte alls samma volym som False Lash gör. Beror ju givetvis lite på vilken effekt man är ute efter, men om du precis som jag tycker det är fint med långa och flörtiga ögonfransar så är False Lash ett bra köp! Bara ett litet tips! :-)


Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Jag använder också denna ^^

2009-10-24 @ 23:19:29
Postat av: Emma

Du är en klok kvinna Anna :-)

2009-10-25 @ 12:23:31
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0