Skulls

Idag har jag mest suttit och redigerat bilder och pillat med bloggens layout. Som ni ser fick det bli en helt ny, igen.  Tycker jag äntligen fick till något som ser någorlunda bra ut. Jag känner mig nöjd i alla fall, och det är ett bra tecken eftersom det var länge sen jag blev nöjd med något jag själv gjort... Bilden här ovan blev inte så tokig den heller. Lite zombie känsla är ju aldrig fel, speciellt nu när det snart är halloween. Nu ska jag gå och koka ett par koppar kaffe och sedan skall jag försöka bege mig ut på en liten promenad, innan det blir allt för mörkt.

 


Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Jävla frän bild hörru! Å bloggens design är jätte fin..

2009-10-15 @ 00:35:31
Postat av: Emma

Anna: Tack så jättemycket hjärtat! <3

2009-10-15 @ 11:24:42
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0