Lägenhet!

Goda nyheter! Vi har äntligen fått tag på en lägenhet i Östersund! Matrim var och spanade in den nu ikväll och fick efter titten nycklarna i handen. Förhoppningsvis - och högst troligen - flyttar vi in redan nu till helgen. Det skall bli så skönt att äntligen få något eget, även om den tekniskt sett inte blir vår lägenhet. Turdagen!

Var ju in en sväng till Sollefteå med min kära syster idag också. Det var mycket trevligt, även fast jag inte hittade riktigt allt jag behöver till min halloweenoutfit. Det saknas fortfarande mellanlägg, så kanske behöver jag åka in till stan (Ösd) en snabbis imorgon eller på onsdag. Vi får se hur det blir. Nu skall jag fortsätta knåpa med min peruk, som ser lovande ut även fast jag inte hunnit så långt ännu... Men jag är ändå inte så säker på om det kommer att bli bra i slutändan. Om ni håller era tummar lite extra så kanske jag lyckas, okej? ;-)

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Men fan va majs :D Congrats.. Det ska bli kul att se din outfit ^^

2009-10-27 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0