Jeans, topp och lite annat smått och gott

Idag har vi som sagt spenderat en heldag på Birsta City, och jag som gick runt i klackar hela dagen är lagomt mör i fötterna... :-) Tyvärr så har jag inte direkt känt mig på topp, vet inte riktigt vad det berott på. Humöret har gått upp och ner och jag har bara känt mig allmänt slut i huvud och kropp. Överlag var det dock en trevlig dag, lite shopping slår aldrig fel i min värld!

På Cubus fick man köpa ett par jeans och en topp för 399 kronor, så jag slog till. Det är faktiskt ett riktigt bra pris för en snygg topp och ett par sköna jeans!

Den här tjusiga laptop dekoren från Clas Ohlson fick även den följa med hem... Det fanns en väldans massa fina att välja mellan.

Jag köpte även en ny mp3-spelare eftersom jag har slarvat bort min gamla. Det är helt sjukt att idag får du 2 gb för inte ens 200 kronor (min kostade 179) och när jag fick min gamla som låg på 256 mb så kostade den väl i runda slängor runt 500-600. Skönt att allt blir lite billigare ju längre teknologin går! 2 gb räcker gott och väl för mig, jag kommer förmodligen bara att lyssna på musik när jag färdas med buss/bil eller är ute och motionerar.

Nu skall jag dricka mig ett/några glas vitt och fortsätta njuta av kvällen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0