24 oktober

Lite dålig uppdatering från min sida, men jag har varit i Östersund ett par dagar. Umgåtts med min pojkvän och min bästa vän. Kikat på film (Monsters vs Aliens, Vampyrer, Sicko, Silent hill)  ätit en massa ohälsosamt och bara haft det trevligt. Dessutom har jag ju faktiskt uträttat en massa viktiga ärenden, som att köpa material till min halloweenkostym. Det var faktiskt lättare än vad jag trodde att det skulle vara, jag hittade en massa användbara tyger och saker, billigt också! Nu gäller det bara att försöka hinna på en vecka, men det skall nog inte vara några problem... Säger jag nu, men jag kommer säkert att stressa som fan de närmsta dagarna. Puh.

Jag har lyckats få någon sorts inflammation i min vänstra tårkanal också. Det är svullet och irriterat. Gör egentligen inte ont men känns inte så roligt ändå. Hur lyckas man egentligen få en inflammation där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0