Birsta city

God morgon!
Jag vaknade helt av mig själv vid halv sju idag, lite typiskt eftersom jag hade ställt klockan på sju. Men jag kände mig osedvanligt pigg just då. Det var ganska länge sedan jag var uppe såhär tidigt, men det känns mysigt på någe vis att stiga upp innan det ens har börjat ljusna. På schemat för dagen står Birsta City. Jag, Matrim, mor och far tänkte åka dit och shoppa lite. Skall bli riktigt trevligt, Matrim har nämligen aldrig varit där. Själv så har man varit där flera gånger varje år så länge jag kan minnas. Det är lite av grejen i våran familj, vi åker hellre till Birsta och shoppar än Östersund. Hammarstrand (där min familj då bor) ligger ganska precis mittemellan Östersund och Sundsvall (Birsta ligger ju alldeles utanför) så det är ju perfekt. Däremot så föredrar jag ändå Östersund framför Sundsvall, Sundsvall är inte riktigt min typ av stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0