Älskling fyller år


Verkligen inte det snyggaste kortet, men hade så lite tid så det får duga... xD


God morgon!

Tänkte börja dagen med att hälsa ett stort grattis till min älskling som fyller hela tjugonio år idag! Grattis min älskade! Hoppas du får en underbar dag (vilket jag är övertygad om eftersom du skall tillbringa den med mig, hehe) Det blir nog ett ganska lugnt firande. Vid halv tolv kommer jag in till Östersund, där vi sedan går och tar en fika på Törners. Eftersom jag misslyckades så kollosalt med min tårta så får vi helt enkelt ta en liten tårtbit där istället xD. Senare på dagen drar vi iväg och bowlar, vilket skall jag bli riktigt kul. Har bara gjort det en gång tidigare (!) och det var för många år sedan. Efter det blir det middag på något trevligt ställe - kina kanske? - och sedan avslutar vi nog kvällen med en massa mys. Låter som en utomordentligt bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0