Victory!

Pust, nu känner jag mig säker igen. Efter att ha fyllt i en lång lista med en massa frågor och skickat iväg den till windows live support så fick jag äntligen tillbaka mitt mailkonto idag! Vilket också innebar att jag väldigt snabbt även kunde få tillbaka kontrollen över min ansiktsbok. Känns skönt! Det har inte varit roligt kan jag säga att gå omkring med en stor klump i magen för att man vet att en främmande människa hade tillgång till ens e-mail. Men nu är allting som det skall vara igen, och jag kan inte beskriva hur lättad jag känner mig, hihi.

Nu skall jag strax iväg och spela Eon (rollspel)... äntligen! Var jättelänge sen sist :-) Jag har knåpat ihop en cirifalisk prisjägare. Vi är fyra tjejer och två killar i gruppen, vilket känns jättekul. Jag har då aldrig varit med om att det var fler tjejer än killar i gruppen. Har en känsla av att det kommer bli väldigt intressant och framförallt roligt!


Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Victory is yours :D

2009-11-12 @ 00:47:06
Postat av: Emma

Anna: Indeed! Mohahahahahaha! evil laugh ;-)

2009-11-12 @ 12:26:44
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0