Shake that ass

Puh, jag klev faktiskt upp för ungefär en timma sedan, kändes väldigt onödigt att sova så länge.  Fast å andra sidan var jag väldigt trött, så kanske jag faktiskt får komma med giltiga ursäkter denna gång. Jag var nämligen ut på G3 igår med Sandra, Jonas och Kim. Vi skakade lite rumpa och träffade en hel del trevliga människor. Det var helt klart en lyckad kväll.

Det märks ju att man har suttit inne alldeles för länge, man har blivit väldigt ovan att vistas runt många människor på en och samma gång. Det dröjer inte alls lång tid förrän jag blir slut i huvudet. Förhoppningsvis skall det väl bli ändring på det :-)

Har inte så mycket att mer att tillägga just nu, förutom att jag vill hälsa ETT GRATTIS TILL MIN SYSTER SOM FYLLER 39 ÅR IDAG! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0