Nöjd med tillvaron

Sitter just nu i våran nya lägenhet och myser som bara den. Det är så fantastiskt skönt att äntligen vara Östersundsbo igen! Som jag har saknat det här blåshålet :-) Lägenheten var superfin och faktiskt mycket mysigare än den vi hade i Sala, även om den också var fin, fast på ett annat sätt. Den enda nackdelen är att köket var väldigt litet, det finns inte ens något riktigt skafferi. Men det känns inte som att det gör så mycket eftersom lägenheten är så himla fin överlag!

Igår var vi ju som sagt iväg på Halloweenpartaj, och det var trevligt även om vår vistelse bara blev några timmar. Som tur var så hann jag klart med min Corpse Bride kosym! Den blev helt okej, fast jag skulle nog ha börjat med den lite tidigare så att jag hade tid att göra den lite mer detaljerad. Så fort jag får tag i några bilder så lägger jag givetvis upp dem här!

Nu blir det nog sängen för min del, har ju haft en hel del att stå i nu i helgen så man är ju lagomt trött :-)
G'natt!

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Vad mysigt. Du får säga till när ni är helt inflyttade, så jag får komma på besök :D Ska bli roligt att se kostymen ^^ Vars var det ni var?

2009-11-02 @ 17:16:22
Postat av: Emma

Vi funderar faktiskt på om vi ska ha en mini-inflyttningsfest, och då är du hjärtligt välkommen :-)



Vi var i Frösö Sportstuga, träffade faktiskt på Yoshi där och det var riktigt kul! :-)

2009-11-02 @ 22:55:29
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0