Mörkermåne

Har varit lite dålig uppdatering från min sida de senaste dagarna. Man kan väl på sätt och vis säga att jag är fortfarande lite skakad sedan mina konton blev hackade, jag vågar inte ens logga in någonstans på min egen dator - rädsla för att samma sak skall hända igen - så därför använder jag min pojkväns. Jag vet fortfarande inte hur de lyckades få tillgång till mina lösenord, så innan jag är helt säker på att det inte ens finns minsta spår av något skumt på min dator, så använder jag Matrims. Kanske är jag lite väl paranoid, men man har ju verkligen lärt sig en läxa av det här; var försiktig!

Allt är väl annars, förutom att jag har känt mig väldigt trött och hängig igår och idag, förmodligen för att det är mörkermåne (jag hoppas att det beror på det i alla fall, så att jag inte går och blir sjuk...) Ett ypperligt tillfälle att meditera och vila, fundera över vad man vill prestera när månen väl intar sin växande fas. Det blir alltid motsatt effekt när det är dags för fullmåne, då blir jag full av energi och kan knappt sova överhuvudtaget. Då finns det plötsligt tusen saker jag måste uträtta. Tror det finns fler som känner igen sig? :-)

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Jag håller med din teori om mörkermånens faser. Dock är jag för lat att göra något, även när jag Har energi ^^

2009-11-16 @ 18:29:46
Postat av: johan

japp månmänniskor. Fullmåne är värst får då får jag ingen ro alls i sängen och vrider mig och traslar in mig. Får ont i skallen med...urk

2009-11-20 @ 12:35:09
URL: http://www.latzius.blogspot.com
Postat av: johan

Förr trodde man på lykantropi och trodde att man skulle bli en varulv (manulven i svensk mytologi)

2009-11-20 @ 12:36:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Johan: Jag vet hur det är! Dock har jag aldrig upplevt någon huvudvärk i samband med fullmånen, enbart positiva upplevelser! I och för sig kan det vara en aning irriterande att inte kunna somna, men det känns ju underbart att bli full av energi! :-)

2009-11-20 @ 17:11:33
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0