Äntligen har jag fått tillbaka min blogg!

Seger till mig!
Måste säga att blogg.se var fenomenal som hjälpte mig så snabbt. Ett samtal, ett mail och sedan var det klart. Nu kanske det finns vissa här som inte förstår alls vad jag pratar om, men om du har varit in på min blogg den senaste tiden så förstår du vad jag menar. Det fanns nämligen ett inlägg med en väldigt "charmerande" bild inlagd här, en bild som jag ALDRIG skulle lägga upp. Det som har hänt då är att någon har antagligen fått reda på mina inloggningsuppgifter till min hotmail (hur det gick till har jag ingen aning om, men det kan mycket väl röra sig om att jag hade något sorts virus på min dator som hämtade min information, riktigt läskigt och förnedrande om du frågar mig). Det dom gjorde var att de ändrade mitt lösenord till min mail, så att jag sedan inte kunde komma in. Och eftersom några av mina andra konton (exempelvis min blogg och min facebook) var kopplade just till min hotmail, så har jag fått stora problem. En liten seger är i alla fall att jag har fått tillbaka kontrollen över min blogg, men jag har fortfarande inte fått någon hjälp vare sig av facebook eller hotmail. Känns inte alls kul att veta att en främmande människa kan använda min mail och min ansiktsbok hur de vill just nu. Men kampen fortsätter, än är jag inte klar!

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Ja jag såg att du blivit hackad och jag tyckte så synd om dig!!! Tur att bloggen åtminstone är "din" igen. Och hoppas att facebook och hotmail snart ska hjälpa dig.



Massa kramar

2009-11-09 @ 18:50:29
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: Emma

Ceriadwen: Tack för ditt stöd!! Ja, jag hoppas verkligen att jag får tillbaka allt det andra snart också, men det ser tyvärr inte ljust ut... :-(

2009-11-09 @ 19:43:19
URL: http://isilya.blogg.se/
Postat av: AnnaSolros

Efter ditt sms så bytte jag alla lösenord jag har.. Man borde visst göra det oftare... Till och med Blondinbellas blogg blev ju hackad.. SKumt vad vissa småpojkar roar sig med..



Tur att du fick hjälp med bloggen iaf <3 Hoppas att de andra hjälper dig SNABBT! Annars får de smisk!!

2009-11-10 @ 01:23:13
Postat av: Macke

Se nu till att du inte har samma lösen på allt du har ^ ^

2009-11-10 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0