Avatar



Ikväll var jag och älsklingen och åt på kina, sedan gick vi och såg den mycket efterlängtade storfilmen Avatar. En liten lyx som vi unnande oss själva eftersom det inte blev några julklappar i år. Jag har egentligen bara en sak att säga om den: SE DEN! Helt fantastiskt bra gjord. Jag fick verkligen anstränga mig själv för att hålla tillbaka tårarna. Den berörda i alla fall mig väldigt djupt. Och ja, kanske har samma historia upprepats hundratals gånger förut, men den har ett bra budskap som tåls att upprepas - många gånger. Det är en film som egentligen inte går att beskriva utan den måste upplevas. Na'vi folket var som en blandning av indianer och alver (låter kanske helt tokigt tänker du, men se den så förstår du precis vad jag menar) och det är helt omöjligt att inte förälska sig i dem. Så får du chansen, gå och se den på bio!

 


Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Mmmm jag tyckte också den var fantastisk. Men jag skulle vilja se den i 3D! Det vore maxat. ;)

2009-12-31 @ 16:17:44
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0