Progress


Jag tänkte bara jag skulle rapportera hur det går med mitt ritande. Här är en teckning som jag har hållt på med idag, den är inte klar än, men jag visar den ändå. Bilden är tagen med min digitalkamera och reflekterar inte den verkliga teckningen bra, men det syns ju någorlunda i alla fall. Jag är väääldigt dålig på att skugga, så bortse från det när ni tittar på den. Och tänk på att jag nyss har börjat :-) Men trots det så tycker jag ändock att den här damen blev ganska söt!

Jag är så glad att jag har börjat rita, det är så himla roligt! När jag får arbeta med händerna, skapa och uttrycka mig då mår jag som bäst. Helst av allt skulle jag vilja sy, men det är ju så dyrt med tyger. Tur då att det finns teckning, för det är ett billigt intresse! I alla fall om man är snål som jag och ritar på papper som man kan köpa för 30 kr/kg.

Translation: I drew this lady today.

P.S Zelda mår bra igen, efter mycket om och men. Det visade sig att hon hade spolmask (jag upptäckte korta spagettilikande saker i hennes avföring och kräks) så nu är båda Zelda och Raija avmaskade. Nu äter hon och beter sig som vanligt igen, verkligen en lättnad!

Kommentarer
Postat av: AnnaSolros

Jätte fin bild vännen :) Jag tycker också att det är roligt att rita (även fast jag knappt kan göra en streckgubbe^^)



Bra att Zelda är okej. Att ni hade en Raija visste jag inte dock :O

2009-08-25 @ 01:47:59
Postat av: Emma

Anna: Tack gums! Va, visste du inte om att vi hade en liten Raija? Finns bilder på facebook :-)

2009-08-25 @ 11:14:07
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0