I am what I am

Sjukt opepp idag, men så kan det vara... Ute är det kallt och trist, och regnet öser ner. Hösten är ju min favoritårstid, men är inte överförtjust i regnet som ofta följer med årstiden. Idag har jag träffat min fina Sara för diskutering av C-uppsatsen. Vi ska skriva vår tillsammans och har äntligen bestämt oss för ämne. Vi har frågeställningarna klara, men det gäller bara att få ihop en bra problemformulering. C-uppsatsen börjar först nästa kurs, men den kursen vi läser nu går lite ihop med den. Men nu är det fredag och helg! Även om jag måste göra en del pluggning i helgen så ska jag försöka slappa så mycket som möjligt (och slappning för mig innebär att gamea, hehe) :-) Sen är det även klädbytardag på söndag som jag tänkte gå på. Ska rensa igenom min garderob för att se om jag har något som jag inte använder längre... 
 
Funderar på att fira in helgen med någon god middag (note: skräpmat) ...
 
Sjukt oseriöst kollage, men sån är jag, ehe!
 
Tjo!
 

Kommentarer
Postat av: Fjun

Snygga bilder!

Svar: Tack Fjunis, du är gullig du :)
isilya.blogg.se

2012-09-14 @ 19:25:45
URL: http://fjunifred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0