Winter is coming

Nej, nej, nej och åter nej. Jag vill inte ha någon snö nu. Inte när träden fortfarande har kvar sina löv. Men nog tusan såg det ut såhär i morse när jag vaknade (och gör fortfarande). Som tur är tror jag inte att den kommer att stanna särskilt länge. Jag har egentligen ingenting emot vintern, men den får gärna komma först i slutet av november eller i början av december...
 
Annars då? Jo, C-uppsatsen är i full gång! Känns som att vi kommit en ganska bra bit, trots att det vi bara är inne på andra veckan av kursen. Just nu håller vi på att leta och sammanställa tidigare forskning om vårt valda område, och det dröjer nog inte så länge till förrän vi kan påbörja vår egen forskning :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj!

Undrar om du fortfarande tillverkar små söta prinsesstårtebitar? Skulle så gärna vilja ha en berlock med det godaste som finns <3

Detta är ett jäkligt snyggt teckensnitt, vad heter det? Skulle passa så fint på min egna hemsida. Kika gärna in om du gillar kissemojjar (katter). Vilya vill säkert spana in mina charmtroll...

Ha det!

Mvh Malin i Skövde

Svar: Hej Malin!
Det var väldigt länge sedan jag tillverkade något utav lera, tyvärr! Har fortfarande intresset kvar, men prioriterar andra saker framför det just nu... Känner inte riktigt att tiden räcker till just nu. Men vem vet, kanske någon dag återupptar jag tillverkandet, och då lovar jag att kontakta dig! :)

Kul att du hittade till min blogg förresten! Typsnittet som jag använder till rubrikerna heter Calligraffitti och typsnittet för själva huvudtexten i blogginläggen Imprima! Fick dem via google web fonts: http://www.google.com/webfonts. Hoppas det svarade på din fråga :)

isilya.blogg.se

2012-10-19 @ 19:09:10
URL: http://midstormsib.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0