Testar nya kameran...

Igår fick jag min mycket efterlängtade kamera, nämligen Nikon D5100. En tidig julklapp från min älskling. Kommer nog aldrig kunna uttrycka i ord hur otroligt glad jag blev för den! Tänkte bara visa lite randombilder jag tog idag och igår. Ska bli spännande att se min utveckling som hobbyfotograf, som jag förhoppningvis kan visa här på bloggen! :) Inte det lättaste med alla nya inställningar, men är glad att jag valde Nikon! Förutom det fick jag även ett stativ, kameraväska och en fjärrutlösare <3
 
 
 
Haha, kul att man ser hur smutsiga våra fönster är, ehem... Dags att tvätta?
 
 
Ja, månen var ju inte det lättaste att ta kort på... Har läst på lite mer (google is your friend!), så ska göra ett nytt försök vid fullmåne :)
 

Kommentarer
Postat av: Fjun

Sista bilden var asdoomig! Du måste starta ett Doom Metal-band och ha den som omslag! :D

Svar: Hahaha, vad söt du är :D
isilya.blogg.se

2012-10-25 @ 18:39:03
URL: http://fjunifred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0