Sunday clears away the rust of the whole week

Så var det redan söndagkväll. Helgerna bara flyger förbi även om jag inte gör något speciellt...
 
Har precis ätit tacos, supergott som vanligt. Vi försökte dock göra det lite nyttigare denna gång (med bland annat fullkornstortillas, mager ost, lätt creme fraiche osv). Smakade nästan likadant, även om jag saknar min feta creme fraiche... Kan typ äta den med sked, haha. Är så svag för feta mjölkprodukter *_* Innan middagen var jag och älskling på gymmet i ca 1,5 timme. Känns otroligt skönt att vi kommit igång igen! Varit iväg 5 gånger sedan förra söndagen, underbart! Vi har som mål att åtminstone köra varannan dag nu, tror det räcker gott och väl för oss.
 
Nu tänkte jag mysa ner mig i soffan och ha en riktig "tjej"kväll. Ska duscha, skrubba hela kroppen och göra ansiktsmask. Ja, ni fattar. Allt detta i sällskap av två filmer som jag velat se ett bra tag, The Notebook och Burlesque. Tror det blir ett perfekt avslut på en bra vecka :)
 
Puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0