Helgen

Helgens bästa:
Åt en massa godsaker i form av bakelser, kebab och dricka.
Köpte typ världens snyggaste och bekvämaste jeans, nämligen dessa från H&M.
Fixade fler slingor i håret!
 
Helgens sämsta:
Resident Evil: Retribution. Hade inga förväntningar, och tur var väl det... Totalt värdelös! Tyvärr kunde inte ens snygga Milla väga upp dess uselhet...
Tack vare helgens godsaker känner jag mig ovanligt uppblåst och har säkert gått upp 2 kilo.

På fredag har vi tenta, så nu väntar en lång och jobbig vecka med plugg. Är ungefär 0,01 % peppad, men ska försöka hålla humöret uppe för min egen och mina kamraters skull. Anar ni att jag längtar som tusan till fredag kväll? Då anade ni rätt! Nu blir det sängen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0