Veckan som var

Lite dålig uppdatering från min sida, men jag har varit lite upptagen... Kan man säga.
I början av veckan var jag förkyld och vilade så mycket som möjligt. Som tur var gick den över ganska snabbt, annars har mina förkylningar en tendens att hålla i sig i veckor. Räknade ut att det var tredje förkylningen jag haft i år, och det känns lite väl mycket... Börjar fundera på om mitt immunförsvar blir sämre ju mer åren går? Det vore ju väldigt märkligt, men jag har inget minne av att jag var sjuk så ofta när jag var yngre. Kanske jag borde göra en grundlig hälsoundersökning?
 
Och nu i helgen var jag ner till Stockholm en sväng för att fira min brors förlovning. Blev en kort vistelse, men det var väldigt trevligt. Är glad för min brors skull <3
 
Nu tänkte jag knyta mig, är faktiskt väldigt utmattad. Måste ladda batterierna inför en ny vecka... Har inte sovit så bra i helgen tyvärr, blir alltid så när jag sover borta.
 
Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0