Psykologiplugg och peppning inför Finalen....


Såhär ser min lördag ut nu, några timmar framöver... Måste plöja igenom åtminstone några kapitel eftersom jag ligger så mycket efter. Psykologi är ju ett sjukt intressant ämne och boken jag bläddrar i på bilden är väldigt enkel och pedagogisk... Men har inte så stor lust ändå. Men göras ska det!

 

Ikväll blir det dock paaaarty. Eller ja, party och party. Vi ska kolla på Eurovision finalen. Men vi blir ett gäng så det ska bli riktigt kul. Jag älskar allt som har med Eurovision att göra, nördig som jag är. Hoppas det går bra för Eric ikväll, han är ju så söt och duktig så han förtjänar en bra placering. Fast håller dock mest på Finland i år, den låten är underbar!


Kommentarer
Postat av: stina

synd att finland inte kom längre upp, det var verkligen en jättebra låt :( liten nackdel att han var först ut kanske.

2011-05-15 @ 11:42:56
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0