Modell för en dag

 


 

Ja, ni ser ju bilderna här ovan. Den sista bilden har jag tagit själv men det förstod ni nog :) Bilderna blev väldigt fina, men sminkösen och fotografen förstörde hela grejen. Känns som att de skulle behövt gå en servicekurs! Sminkösen var iofs inte otrevlig, men alltmänt sur och verkade bara less. Fotografen verkade riktigt irriterad däremot. Hon pratade jättetyst, och de spelade dessutom ganska hög musik vilket inte förbättrade saken. Varje gång man inte förstod vad hon menade eller hörde vad hon sa blev hon nästan förbannad... Alltså seriöst. Jobbar man med människor måste man ALLTID vara trevlig, förstående och tillmötesgående. En sådan här dag ska ju vara kul! Bilderna var inte de billigaste heller, usch! Men det blir ju ett minne för livet. Typ.

Kommentarer
Postat av: Diana

Men du vart ialf skit snygg på korten =) hoppas allt är bra med dig.. Kramar

2011-02-20 @ 22:52:13
Postat av: Fjun

Service-mindedness

2011-02-20 @ 23:46:18
Postat av: Emma

Diana: Tack vad gullig du är! Hoppas allt är bra med dig också, vi får ta och hitta på nåt nån dag! Kram

Fjun: Eller huuuuur! :p

2011-02-21 @ 19:36:33
URL: http://isilya.blogg.se/
Postat av: AnnaSolros

Det var jätte fina kort babe! Jag skulle också ha gått på det där men jag blev sjuk :(

Jag hade inte råd att köpa några utav korten vilket som.... Synd att de var sura dock :(

2011-02-22 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0