Helg :)

Nu är det helg för min del, så himla skönt. Vi är faktiskt lediga de flesta fredagarna i den här kursen. Dessutom ligger föreläsningarna bara på 2-3 timmar per dag, riktigt lyxigt. Om man jämför med föregående kurs så gillar jag det här sättet mycket bättre. En föreläsning per dag och sedan kan man plugga individuellt. Gillar verkligen inte grupparbeten, även om det är bra för ens utveckling. Ska försöka få undan lite plugg idag så att man inte behöver plugga till helgen. Vore skönt att bara få slappa.

Ska ta och slänga ihop någon sorts lunch, kanske det blir nudlar och en macka bara för enkelhetens skull... Sedan blir det plugga juridik i någon timma, efter det ska jag försöka få lite ordning och reda i lägenheten... Ska även packa, tar nämligen bussen hem till mamma och pappa ikväll. Var så länge sen jag var hemma (jullovet) så det är verkligen dags!

Hörs senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0