Första dagen



Tjoho! Nu är jag i Sundsvall (kom igår i och för sig) och sitter just nu i vår vindsvåning och surfar med mitt "supersnabba" mobila bredband. Har dock ett kontantkort, som man fyller på precis som mobilen. Ville inte binda mig vid något abbonemang när vi ändå bara ska vara här tills i december. Men det funkar dock bra. Som sagt, inte världens snabbaste, men så länge man kan göra det viktigaste är jag nöjd.

Vi hade faktiskt bara halvdag idag, så vi var tillbaka i Sundsvall vid lunch. Har varit i Härnösand för att träffa de andra praktikanterna och samordnaren... Fått lite information om vad som gäller under hösten, osv. Det gick bra, inga konstigheter där tycker jag. Först imorgon ska jag på min praktikplats och träffa mina handledare. Spännande!

Uppdaterar något senare, och lovar förstås att lägga ut bilder på vår lägenhet så fort vi fått lite ordning :-) Peace out!


Kommentarer
Postat av: Matrim

Aww.. så Söt!! Min vackra underbara! Saknar dig som satan! Ser fram emot fredag!

2011-08-29 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0