Juridikkursen - resultat

Jaha, där ser man. Vi fick tillbaka resultatet från Juridiktentan idag, och tydligen så fick jag A. Det trodde jag inte, men självklart är jag sjukt nöjd! :) Lite roligt bara att vi fick tillbaka tentaresultatet från den här kursen som vi nyss avslutade, före kursen (Sociologi) vi hade innan... Tror att vi är uppe i en tre veckors försening nu, men men. Så kan det vara ibland. Skulle vara skönt att få reda på det bara, så att man kan släppa Sociologin någon gång!

Nu ska jag gå och läsa lite artiklar inför det kommande seminariet som vi har på onsdag, men jag skriver lite senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: celine

bra jobbat

2011-04-05 @ 18:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0