Dagens frukost

Hårdbrödmacka med makrill i tomatsås, två stekta ägg, örthé (måste verkligen köpa nya théer!) och vaniljyoghurt med hallon och linfrön.


Kom för ett tag sedan hem ifrån seminariet. Det känns verkligen skönt att ha det gjort. Kan jag skriva på reflektionen under bussresan (hem till mina föräldrar) och resten av dagen... Har faktiskt en massa punkter att reflektera över, så seminariet kändes verkligen givande!  

Slänger som vanligt upp en frukostbild, haha. Känns som att det börjar bli lite av min grej. Men jag älskar verkligen att äta frukost. Lätt den bästa måltiden på hela dagen!

Eller vad säger ni? :)


Kommentarer
Postat av: Fjun

Jag hatar frukost... kan typ inte äta frukost längre

2011-04-14 @ 16:00:09
URL: http://fjunifred.blogg.se/
Postat av: celine

jag är mätt när jag ska äta frukost alltås bara klockan 7 på morgonen. men på helgerna äter jag hur mycket som helst

2011-04-16 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0