Sjuk eller inte sjuk - det är frågan.

Jag förstår inte vad det är för fel på min kropp just nu. Det är som att jag har ett varannan-dag syndrom. I måndags mådde jag inte alls bra, hade jätteont i kropp och hals. Tisdag och onsdag var det inte alls några problem, det var som om måndagens symptom aldrig hade funnits. Så idag: Vaknar upp med en sprängande huvudvärk runt tio, somnar om och kommer inte ur sängen förrän vid halv ett... (Tur att vi var lediga idag!) Sov dessutom mellan tre och sex, men huvudvärken har fortfarande inte lagt sig, ej heller tröttheten. Vad är det som pågår egentligen?! Det är som om en förkylning ligger på lur hela tiden, men aldrig riktigt visar sig. Bara sticker till mig ibland. Jag som hade en massa inplanerat idag :( Förhoppningsvis är det bättre tills imorrn... Nu måste jag ta plugga lite, får se om orken räcker till...

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Kan ju vara så att du har mer fullt upp nu än vad du haft innan och att det är en förkylning eller inflammation på G, hoppas det blir bättre snart iaf !

2010-11-19 @ 13:34:38
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Emma

Erika: Ja, det kan du ha alldeles rätt i! Hoppas dock att så inte är fallet. Tack för din omtanke! <3

2010-11-19 @ 21:32:12
URL: http://isilya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0