En dag i bilder


Klockan ringde halv sju, dags för frukost! Yoghurt, banan och müsli... Tände ett ljus för stämningens skull.


Sedan göra sig i ordning! Såhär vart det (som nästan alla andra dagar... :p)


Raija ville också vara med och göra sig fin... fast hon är ju redan söt som socker :)


Dagens klädval!


Campus... På väg till dagens föreläsning som började kvart över åtta och sträckte sig till ungefär elva.


Mysigt sådär på morgonen :)


Efter föreläsningen gick jag hem och la mig på soffan för att vila en stund, hade inte sovit mer än tre timmar så det kändes ganska givet... (mer bilder av lägenheten kommer så fort vi fått lite mer ordning btw, lovar!)


Märkligt nog så fastnade jag i sängen med "Breaking Dawn" (den bästa boken i serien enligt mig) och sov inte det jag hade tänkt...


Sedan vid fem var det dags för sushi på restaurang Sammurai med finaste Lina... (Hon flyr landet permanent i början av januari, till London närmare bestämt. Blir ledsen i ögat, men kommer såååå våldsgästa henne, count on it girl!)


... och sötfisen Maja (som förövrigt också flyr landet nu till veckan, dock inte permanent, hoppas jag! Till Asien går deras flyg, och där blir de i tre månader... Avundsjuk!)


När jag kom hem efter en mycket trevlig middag tände jag julgransrisbelysningen ute på balkongen... Det gäller att vara ute i tid! ;)


Lite qualitytime framför teven med tända ljus fick avsluta en bra dag!


Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0